A termék reklamációja

Reklamációs rend

Vásárlóként joga van a 250. sz. fogyasztóvédelmi törvény szerint a termék reklamációjára. A reklamációs rendet, valamint az eladó felelősségét a hibás áruért a Kereskedelmi feltételek szakaszban találhatja. A reklamációra való jogát 24 hónapos jótállási időn belül érvényesítheti. 

Az árut közvetlenül a reklamációs osztályra küldheti. Ebben az esetben a következőképpen járjon el:

  1. Töltse ki és nyomtassa  ki ezt a reklamációs formanyomtatványt. A kitöltéshez szükséges adatokat a számlán találhatja. A nyomtatvány kitöltésével meggyorsíthatja a reklamációját, ezért ajánlott a használata. 
  2. Állítsa az árut az eredeti állapotába és tegye vissza a csomagolásba, amelyet ingyenesen kap a termékeinkhez. 
  3. Az árut gondosan csomagolja be, hogy megelőzze a sérülését a szállítás során. A legjobb, ha buborékfóliába csomagolja. Ne felejtse el mellékelni az aláírt nyomtatványt az áru reklamációjáról, amely meggyorsítja az együttműködésünket.
  4. Az árut küldje a reklamációs osztályunkra:
Waidzeit s.r.o.
Župné námestie 3
811 03 Bratislava
info@waidzeit.sk
  1. A reklamáció módjáról értesíteni fogjuk Önt a reklamált áru reklamációs címünkre való kézbesítésétől számított 3 munkanapon belül.

Ha bármilyen kérdése van az áru reklamációjával kapcsolatban, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk az info@waidzeit.sk e-mail-címen.